Strength lies in differences, not in similarities” Stephen Covey (3000 x 700 px) (3000 x 7

De feedback van nu, geen regels maar respect!

Je hebt goede plannen voor de verbeteringen of veranderingen binnen je organisatie. Je wil aan de slag maar er is weerstand of gedoe op de werkvloer. Door de communicatie en samenwerking te verbeteren creëer je een efficiënte en flexibele organisatie waar mensen met plezier werken, ook in tijden van verandering.

Herken je dit? Dan is het tijd om een afspraak met ons te maken want wij zijn experts op het gebied van feedback, communicatie en teamdynamiek.

15.png

Feedback geven lastig? Niet na de training "Feedback; weg met de regels!" Deze door ons ontwikkelde training brengt feedback naar de 21e eeuw. Creëer met behulp van goede feedback en communicatie een efficiënte en flexibele organisatie waar mensen met plezier werken.

2.png

Kort en krachtig, dat geeft een boost!

Wij dagen de deelnemers uit om op een interactieve manier uit hun comfortzone te stappen. Wij verzorgen deze leuke en nuttige boost in bijvoorbeeld de tijd van een teamoverleg of vergadering.

Feedback als motor voor groei en verbetering

  • Bij groei en verandering

  • Bij weerstand op de werkvloer

  • Bij gebrek aan aanspreekcultuur

  • Bij gedoe op de werkvloer

Reken af met ouderwetse feedback en leer op een speelse en innovatieve manier communiceren en samenwerken. Laat door goede feedback en communicatie de verschillen binnen je team de kracht van je team worden.

Aanhalingstekens

Dit zeggen onze klanten

De Kracht van de Verschillen heeft voor ons team een feedback training gegeven. In het voortraject hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt en dit is perfect verwerkt in een leuke en leerzame dag! De combinatie tussen praktijk voorbeelden, actieve werkvormen, humor en nuttige informatie maken het geheel tot een leuke training. Top gedaan! Ik kan iedereen de trainingen aanbevelen.

Erik Bosman, Managing partner at Beumer Makelaars

De training “Feedback, weg met de regels!” heeft ons team projectleiders uitgedaagd onze eigen feedbackcultuur onder de loep te nemen. Door de interactieve aanpak kwam de input vooral vanuit het team , terwijl Ingrid en Marion ervoor zorgden dat er een “safe space” gecreëerd werd waarin iedereen zich open durfde te uiten. Met de nodige theorie erbij zorgde dit voor een prettige balans. Vooral de leuke dynamiek tussen Ingrid en Marion maakte de training tot een gezellige en vermakelijke middag!

Bono Siebelink, Junior Programmamaker Over/Nieuw

De afdeling HOST services van HEYDAY met oa. ambulant facilitair medewerkers en -receptionistes heeft meegedaan aan de speciaal voor HEYDAY ontwikkelde online training “Communicatie in Stijl” . In 4 sessies hebben Ingrid en Marion de medewerkers van HOST services meegenomen in de klantperceptie en communicatiestijlen, toepasbare tips & tricks aangereikt om op een gastvrije manier om te gaan met de Corona-maatregelen. Ingrid en Marion vulden elkaar goed aan, er was een ontspannen sfeer gedurende de sessies en een prettige manier van communiceren. Leerzame opdrachten en vanuit de trainers aandacht voor iedereen in de groep, zodat iedereen erbij betrokken werd. Dank voor handvaten en tips die in de operatie worden toegepast!

Iris Engelbertink, Regiomanager Hospitality Heyday Facilitymanagement

Aanhalingstekens
13.png